Zwrot/Wymiana/Reklamacje
Istnieje możliwość, że zamówienie z jakiś powodów nie spełni Twoich oczekiwań i oczywiście liczymy się
z tym. Wiedz, że nie chcemy Cię zawieść i dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ścieżkę powrotną, abyś mogła zwrócić nam przesyłkę i wymienić na taką, która sprawi Ci radość.
ZWROT/WYMIANA
W ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki, wypełnij formularz reklamacji online i wyślij go do nas.
Następnie nadaj nieużywany kosmetyk, a my zaproponujemy Ci 2 możliwości: zwrot kosztów
lub zamianę na nowy produkt.
W ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki, wypełnij formularz reklamacji online i wyślij go do nas.
Następnie nadaj nieużywany kosmetyk, a my zaproponujemy Ci 2 możliwości: zwrot kosztów
lub zamianę na nowy produkt.
REKLAMACJA
Każdą reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni, odkąd nam ją zgłosisz. O to dwie możliwości:
Dla zarejestrowanych użytkowniczek:
Wystarczy jak wypełnisz formularz reklamacji online i wyślesz produkty do nas.
Dla niezarejestrowanych użytkowniczek:
Zgłoś reklamacje na adres: kontakt@lovenue.pl
Po otrzymaniu od nas odpowiedzi, wyślij reklamowane produkty na adres:
LOVENUE
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 32
05-420 Józefów
POLSKA
Mamy nadzieję, że jeśli dojdzie do takiej sytuacji, dasz nam drugą szansę.
prosto z serca <3